Kwaliteit & Privacy

Kwaliteitsgarantie
Om de kwaliteit van mijn zorg te waarborgen ben ik ingeschreven in het kwaliteitsregister van de KNOV, beroepsorganisatie van en voor verloskundigen. Ik ben ook aangesloten bij de KNOV. 

Klachtenregeling

Wanneer je onverhoopt niet tevreden bent of een klacht hebt, dan kun je het volgende doen:

  • De eerste stap, en deze heeft natuurlijk mijn voorkeur, is dat je met mij en/of een collega in gesprek gaat. Ik heb het vertrouwen dat daarmee veel kan worden opgelost.
  • Lukt het niet om er samen uit te komen? Of wil je een klacht indienen? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies.
    Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde [at] cbkz.nl.

Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl.

Privacybeleid
Ik ga zorgvuldig en volgens de regels om met persoonsgegevens. Deze worden door verwerkt ten behoeve van de volgende doelstellingen:
– uitvoering van de geneeskundige behandelovereenkomst;
– administratieve doeleinden;
– om onze relatie te onderhouden en uit te breiden;

Zie mijn privacybeleid voor alle informatie.